M20140424.jpgost, ahogy leírtam, jutott el a tudatomig, hogy a sárkányölőről van szó. Nehéz volt ez a nap. A tegnapi sem volt könnyű, s ez csak folytatta. Reggel a kutyákkal kezdtem. Aztán délután a napköziben is voltam. A Keménydión kellett volna inkább lennem. Anna néninél fényképeztem ezt a gesztenyevirágot, amikor a tejet elvitte. Valamit írtam hospitálási napló és reflexiók címmel. Talán még két reflexió van hátra. De már a lelkesedésemből sincs sok. Ma írtak egy levelet, hogy látják, hogy elkezdtem a feltöltést, és hogy figyeljek a határidőre, mert ha lejár, akkor már nem nincs tovább lehetőségem. Mostanra már túl akartam rajta lenni. De meglesz.

Szerző: empszi  2014.04.24. 22:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr386082703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása