20140428.jpgMa 26 éve született. Havas tavasz volt. Húsvét után jártunk akkor is, két héttel hamarabb beküldtek a kórházba, mert sokat híztam. Ha jól emlékszem, csütörtök volt. De tényleg, miért nem jut most eszembe ez biztonsággal. 11,30-kor látta meg a napvilágot. Isten éltessen, édes fiam!

Reggel az iskolai kertben fényképeztem ezt a virágot. Kiderült nincs vonatjegy a tervezett napra. Kértem új belépőt.

Beszéltem R-val, hogy nem vagyok jól, mert nem vagyok jól. Olvasom Fausztina nővért.

Szerző: empszi  2014.04.28. 19:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr86095793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása