Most jöttem 20140501.jpgrá, hogy az idén nem is fényképeztem fecskék.jpgpitypangokat áprilisban, pedig az április a pitypangok hónapja. Május van! Valahogy nem érzékelem igazán az időt. Nagyon szeretném, ha már ez a tanév véget érne. Délelőtt elkezdtem már a holnapi dolgokat főzni. Ebéd után mentem a pályára. B-éknél is lesz kisbaba. R-val is találkoztam. Vízibombákat gyártottunk. Imi jó pörköltet főzött. Volt rendőrkutya-bemutató is. Nagyon fura volt megint az idő. Mindenféle felhők voltak. Aztán láttam a fb-kon, hogy tuba is volt, égi tornádó. De azt én nem láttam. Fél öt körül mentem át a tejért. Nagyon szép esős felhőket láttam fényképeztem. És láttam fecskéket is! Idén először. 

eső.jpgmajális.jpg

Szerző: empszi  2014.05.01. 20:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr256102507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása