20140512.jpgfecskék.jpgHűvös, napsütéses idő volt. A harmadik óra után jöttem haza, s akkor láttam a fecskéket a pocsolya szélén, hogy sarat gyűjtenek fészeknek. Annyira szeretem a fecskéket! Évekig nagyon hiányoztak, s most nagyon örülök nekik. És van már pipacs is,de azt nem fényképeztem. Az ebédszünet után mentem vissza, aztán pakoltam a spájzban, de nem vagyok kész, mert annyi erőm van, mint az őszi légynek. A kis kerecsenek nagyon gyorsan nőnek. A kis gólyákat nem sikerült meglesnem, mert mindig ott ül rajtuk a mama (vagy a papa).

a nagy szélben anya melegít.jpg

Szerző: empszi  2014.05.12. 21:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr236157439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása