pálferi.jpgTegnap megint nem írtam meg ezt a bejegyzést, aztán most fejthetem fel, hogy mi is volt. Reggel elmenetem - szokás szerint, aztán a lyukasórában jöttem haza ebédelni, majd kiskert volt. Jött D. apja ajtót javítani. Mentem a gumishoz. Nem tettem fel a képeket sem a kertszakkörről. PF. volt este, rossz volt a hang. Szép idő volt egész nap.

kisk2.jpg

 

 

Nem tudom, hogy szúrtam el, de még egyszer be kellett tennem ezt a bejegyzést, hogy sorrendben legyen.

Szerző: empszi  2014.05.21. 18:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr536190962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása