s20140609.jpg2014060902.jpg

 

 

 

 

 

Az egyik fiatal sólyom még Névtelen0609.jpga fészekben van. Az apja? hozza neki az ételt. Van amikor a láda tetején van, mint az első képen, aztán kiül oldalra, de bejön a fészekbe, mert az öreg odaviszi az ételt. Egyszer csak otthagyta, majd volt olyan is, hogy etette. Névtelen20140609.jpg

 


 

20140609.jpg

Ezen kívül bizonyítványokat írtam. Még a részletek hátravannak. Majd holnap, mert már nem látok jól. Harminc fok fölött volt a hőmérséklet. Marhahúst csináltam ebédre zsemlegombóccal. Holnap lehet, hogy jönnek Ferencék. B-től kaptunk madártejet.

 

Ps. Elolvastam az előző napi bejegyzést, melyben azt írtam, nyilván nem látom már a madarakat, S íme. Itt van egy rakás kép. Aztán Halász is a fészekben volt tegnap. Nem tudom én megtippelni, hogy mi lesz. Szeretném már elengedni a bizonytalan kapaszkodókat.

Szerző: empszi  2014.06.09. 23:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr976290785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása