20140623.jpgOlyan mérhetetlen ólmosság ült rám délelőtt,hogy alig tudtam mozdulni. Már reggel nagyon nehezen ébredtem, a vállam minden izomszála be volt feszülve. Egy kis masszázs kellett, hogy el tudjam kezdeni a napot. Kb. 10-ig még tűrhetően voltam, de aztán egyre rosszabb lett. Délbe haza is jöttem. Ebédeltünk, és lefeküdtem, és el is aludtam, mint akit leütöttek. Négy után ébredtem fel egy telefonra. Aztán már össze tudtam magam szedni. A kárpitossal beszéltem. Hát most ez a bútor nem lesz felújítva. Talán majd egyszer. Szerveztem a meggyszedést, Ferenccel beszéltem.

Szerző: empszi  2014.06.23. 23:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr946406487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása