rotovill.jpgKomolyan mondom, lehet, emlékezetkiesésem van. Itt töröm a fejem, hogyan is telet a tegnapi napom, és nem áll össze a kép. Annyi biztos, hogy meggyet akartam szedni, de szakadt az eső. Lementem az iskolába. Előtte még minden elmaradt leírandót leírtam. B. akkor jött meg20140625.jpg az orvostól, és a szakadó esőben velem jött haza, ott hagyta a biciklijét. Csináltam egy gyors ebédet. Aztán mentünk a városba. Először az Árkádba,majd a piacra. Visszavittem a ládát, vettem barackot,paradicsomot és virágot az utcai dézsába. Majd az alkatrészboltban vizescsövet. Alig fényképeztem, s azt a néhány képet is elfejetettem letölteni.Este még tisztítottam a szőnyeget Ferenckémék szobájában. Már kedden este, de szerdán reggel is rengeteget kerestem a padláson és egyéb számba jöhető helyeken a vizescsövet. Nem találtam meg, de hála Istennek sikerült venni. A bolt képét nem én fotóztam. Rotovill a neve. Itt lehet kapni mindenféle alkatrészeket a porszívókhoz. Na, végül csak leírtam, hogy mi is volt tegnap.

Szerző: empszi  2014.06.26. 22:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr566423945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása