20140713.jpg

Reggel igyekeztem összegyűjteni magam. Az ebédnek valót már tegnap megfőztem egy tészta kivételével. Misi lejött kilenckor. Még megigazította a gépemen, amit kellett. Korán ebédeltünk, s mentünk a vonatra. Nagyon szépek voltak a felhők. Mikor elment a vonat, anyósomhoz mentem. Aztán a Mislenybe misére. Felmentem B E-tel I-hez. Adtam a cicáknak, és korán lefeküdtem. Aztán hívott M. No, ez kisöpörte az álmot a szememből.Azóta rakom fel az elmaradt bejegyzéseket. Mintha a vele folytatott beszélgetés áttett volna valami más dimenzióba.

Szerző: empszi  2014.07.13. 23:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr886506161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása