Tegnap est20140718.jpge Ketti meglógott. Aztán egereket hordott Csipszinek. Még ma reggel is. Teljesen beindult. Nem tudom, meddig csinálta volna, ha nem zárom be. Ma egy kicsit jobb volt. Mostam, mosogattam, sütöttem sütöttem-főztem holnapra, de még reggel folytatom. Mindezt a jogszabályok mellett. J-vel és Á-val is beszélgettem.

 

Szerző: empszi  2014.07.18. 21:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr906522473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása