Most egy kicsit nehez20140720.jpgemre esik, hogy írjam ezeket a bejegyzéseket. De talán éppen akkor van a legtöbb értelme, hogy csináljam, amikor teljesen elmerülnék a problémákban. Reggel kinyitogattam, hogy jöjjön be egy kis friss levegő,amíg nincs olyan hőség. Anya is ébren volt. így a nyolcas misére mentünk. Igyekeztem a jogszabályokkal foglalkozni. Azért ebédet csináltam. Délután átmentem Mislenybe a gépért. Aztán végre tisztíthattam a galérián a szőnyeget. Jól esett. Most legszívesebben a takarítással foglalkoznék. Anyósommal beszéltem hosszabban.

 

Szerző: empszi  2014.07.21. 22:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr206530629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása