Most tényleg nem tudom, mi van. Most szerda este be akartam íni a keddet és a mai napot, aztán jöttem rá, hogy a hétfő sincs fönt, de amikor a címet beírtam, akkor azt meg úgy jelezte, hogy ez már megvan. Nos, akkor most mi a helyzet? Akkor most lesz két hétfő. Ugyanazzal a képpel.

A lényeg, hogy hétfőn délelőtt még nézegettem a jogszabályokat, de vasaltam is, meg ebédet is készítettem,

És közben rájöttem, hogy mi is van. Hát persze, valamiért a vasárnap később került fel. Lám, ennyire terjed az emlékezetem. Igaza van Misinek, komolyabban kéne vennem az aerob mozgást.

Szerző: empszi  2014.07.23. 22:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr286539351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása