20140722.jpgReggel nyolckor indultam el. Előtte lementem a boltba. Vettem kiflit, zsömlét... S-né beszólt a gaz miatt. Van nézőpont, ami szerint igaza van. Szóval elég fáradt voltam, de mentem. Először Kisnyárádra. Annyira vidámító volt, ahogy Táncos kinézett. Idilli reggel a lóval, kakassal, kutyával, macskákkal. A-nak bszt kívántunk, az idén torta nélkül. Aztán Editkéhez mentem. Vettünk lámpákat, ebédeltünk, beszélgettünk, turiban voltunk, lemértük a házat. Azt érzetem, hogy beszélgetni kéne és aludni, lazítani. Egy kicsit könnyebben éreztem magam. Aztán visszafelé megint bementem Kisnyárádra. De a gyerekeket nem vártam meg. Este még éppen világosban vittem ki a kukát.

Szerző: empszi  2014.07.23. 23:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr666539369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása