20140727.jpgbandi.jpgReggel Ferencéknél kezdtem. Elmentünk Lánycsókra misére. Egy Veronika nevű kislányt kereszteltek, s gondoltam arra a Veronikára, aki Jézusnak adta a kendőt a keresztútján. Ebédre értem Bajára. Aztán kimentünk a házhoz, de alig volt erőm bármit csinálni. Fölraktuk a tűzrendészeti vackokat, kb. ennyi. Valami csodával határos módon sikerült bevarázsolni az asztalt az autóba, és jöttem vissza. Sötétedett erősen, mire hazaértem. Csak most gondolok rá, hogy Lánycsókkal és az asztallal mindkét öreganyám jelen volt ebben a napban. Mamák, imádkozzatok érettünk!. Veronika kendője...

Szerző: empszi  2014.08.03. 13:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr196570063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása