20140729.jpgHajnalban indultam. Majdnem végig ködben mentem. Útközben sakkoztam ki az imposztorszindrómát. A villanyszerelők még ott voltak. Egy régi kollégám volt a főnök. Jött a tiszt. Rendes volt. Apróságokba kötött bele. De ki lehet azokat javítani. El is indultunk, voltunk a földhivatalban, regisztráltam az ügyfélkapunk a városházán. Annyira jó lenne élvezni is, hogy milyen szép lett a város. Mindig mindenhova csak rohanunk. Ebédeltünk, elmentünk megint a turiba, de nem találtunk semmi jót. Csak a fürdőszobát kitakarítani maradt erőm. A többit majd valamikor... Este a gyerekek lementek a faluba. Jöttek a holland unokák, én állatsimogatóztam "angolul".

Szerző: empszi  2014.08.03. 13:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr696570105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása