20140731.jpg

Este mindent jól elkészítettem, de a biztonság kedvéért mégis négykor keltem. így legalább volt időm megvarrani a meggymagzsákocskákat. A vonaton végig azon gondolkoztam, hogy miként legyen velük. Jencivel rohantunk el a helyszínre. Az egész nap hatalmas rohanás volt. Jók voltak a déli szendvicsek. Ahhoz, hogy jóra fordulhasson az itt adódott lehetőség, rengeteg energiára, kitartásra, kreativitásra van és lesz szükség. De még akármi is lehet. Misivel találkoztam. Nagyon jó volt megint beszélni vele. Egy csomó új ötletet adott, és könnyített is egy-egy megjegyzése rajtam. A négyes metrót is most láttam először. Van benne térélmény. A vonaton parázott a kalauz egy diákkal a jegye miatt. Éjfél volt,mire lefeküdtem.

Szerző: empszi  2014.08.03. 13:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr846570149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása