20140812.jpgDélelőtt a terasz környékét rendeztem. Levágtam egy csomót a rozmaringból és a lestyánból is. Feltámasztottam a dió ágát, így jobban alá lehet ülni. Ebédre paprikát sütöttem és vajas vargányát. Délután megint bementünk a városba. A táskám csak hétfőn lesz kész. Vettünk pizsamát, bugyit, ilyesmit. Tankoltunk aztán jöttünk haza. Ja, az állomáson találkoztunk, és a vonatokat nézve gondolkodtam az élet nagy kérdésein.

Szerző: empszi  2014.08.12. 21:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr366599019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása