20140813.jpgMost végre összejött, hogy az iskolai kertben dolgozzunk. Barbi, Dani és Gergő. Ők jöttek. Hatalmast dolgoztunk, én mindenképpen. Reggel hatkor ébresztettem anyát, s még kiskertezés előtt sétáltunk. Holnap megint így lesz. Lehet, hogy ez a reggeli séta a megoldás. Nem is életidegen dolog ez, hiszen reggel járnak futni, akik járnak. Annak ellenére, hogy ez futásnak végképp nem nevezhető, de azt a szerepet tölti be. Megvan az időpont. Jó sokára lesz.

Ebéd után egy egészen keveset aludtam, de valami nagy feszültségre ébredtem. És meg is maradt bennem egész nap. Jencivel és Misivel is kommunikáltam. Misiék jönnek hétvégén.

Szerző: empszi  2014.08.13. 22:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr586601841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása