Reggel megint sétával kezdődött a nap. Aztán főztem, majd megláttam, hogy mit írt a nő Pestről. Annyira elfogott az ideg, hogy zokogtam. Telje20140820.jpgs összeesküvés-elméleteket éltem át. Előjött bennem minden régi fájó emlék a sok hülyéről. Aztán lehiggadtam, és hozzáfogtam, hogy átírjam a dolgokat a kívánalmai szerint. Lehet, hogy nem is direkt szemét. Lehet, hogy csak ennyi... lehet, mieste.jpgnden lehet, csak az nem, hogy elkeseredjek, hogy belefáradjak, hogy feladjam. Az elméleteimnek ki kell terjednie az éltem minden területére és minden időpontjára. De a sírást nem sajnálom. A sírás tisztítja a szemet, javítja a látást. Este megnéztem a tűzijátékot, és ... cikkeket olvastam. Azért mindent nem írok le. Maradjon valami az összeesküvéselméletnek is. :)

 

Szerző: empszi  2014.08.20. 22:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr426621911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása