T20140823.jpgermészetesen nem emlékszem így utólag a szombatra. De nézzük csak! Reggel átmentünk Mislenybe, hétvégi vásárláspótlásra. Aztán főztem, egy kicsit pihentem ebéd után, és mentünk be. Csöpörgött az eső. A kertben megfigyeltem egy fiatal feketerigót. Azóta tudom, hogy fiatal volt, mert gondoltam, hogy az, de egy kicsit más színe volt. R és Gy. volt ott. Esküvő volt a templomban. Aztán anyósomhoz mentem. Még egy kicsit készültem a vasárnapra.

Szerző: empszi  2014.08.25. 17:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr486634201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása