20140828.jpgReggel lementem a jövendő is kukszlimba.Szépen, lassan az alagsort is be kell vonni a hasznos térbe. Ezt a gombát ott találtam az ajtó közelében. Robi megírta a dévédémet. Megvan az órarend.

Ebédre is gombát főztem, de nem ezt. Boltban vett gombából gombás ragut.

Délután megint vasaltam, de aludtam is egy kicsit, sétáltunk is, aztán a szokásos csütörtöki túra volt.

Szerző: empszi  2014.08.28. 22:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr506646635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása