20140901.jpgReggel hatalmas vihar volt. Még az áram is el-elment. Sütöttem egy adag sajtost. Akartam képeit is csinálni róla, de elfelejtettem, éppen úgy, mint Editke itt létét sem dokumentáltam. Aztán jött G. Ő segít majd sétában. Ma megint jól haladtunk. Misi Németországban van. J. pedig holnaphoz egy hétre utazik. A-nak ma volt az első munkanapja. Elkezdődött a tanév. No, ezzel sokat mondtam. A legnagyobb jó ebben, hogy nem vagyok osztályfőnök. Nagyon nagy könnyebbség. Valamiféle szabadságérzést ad.

Szerző: empszi  2014.09.01. 20:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr456657275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása