Reggel lementem a faluba20140913.jpg, a boltba és a zöldségesbe. Aztán letakarítottam az autóról a nyírfáról rákerülő koszt. Nem volt könnyű. M megcsinálta a redőnyt és anya ajtaját. Főztem ebédet, Misi délre ért haza. Joghurtos krumplilevest, paprikásfasítot, túrós rétest csináltam ebédre. Ebéd után sétáltunk, majd mentünk be a városba, megismerkedtem I-val, aztán anyósomnál voltunk. Este Misi segített az excellben.

 

Szerző: empszi  2014.09.15. 21:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr266701431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása