szombat.jpgMa van Ferenckém névnapja. Csak írtam neki. A itthon van. Délelőtt házi munkák. Elkezdtem rendezni a irodát.  Délután egy picit pihentem, aztán séta, Szedegettem össze a diót, szüreteltem a fügét. Majd A-k, Gabival megbeszéltem a közös munkát. Hát ez sem lesz kevés.Este vettem kenyeret Mislenyben, s ráköszöntem K-ra. Rohant, de azt mondta, jön hamarosan.

Szerző: empszi  2014.10.05. 06:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr986760149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása