20141016.jpgCsak a harmadik vonattal mentünk föl. Hiába keltem korán, rohantam a végén, mert a soknak érzetem az időt, és több mindent csináltam a kelleténél indulás előtt. Egy darab parkoló nem volt az állomáson. Aztán mégis elértem a vonatot. Nagyon jó hangulatú volt a munka. Kiderült, hogy nem töltöttem fel egy dokumentumot, amit kellett volna. Még ma sem volt időm megcsinálni, és lehet, hogy holnap sem lesz. így aztán egy hét késéssel fogom elküldeni. Este elértük az utolsó előtti IC-t.

Szerző: empszi  2014.10.17. 22:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr836803737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása