20141113.jpgFőnökasszonyunknak nem tetszett, amit írtunk, és visszadobta. Nyilván azt gondolta, nem tudjuk úgy megcsinálni, ahogy a korrekciót kérte. Tévedett. Nos, a magyar köznevelés bajai itt kezdődnek. Mindent elkészítettem. Az OFI-nak dokumentummásolatokat kellett küldeni. Aztán mentem a Spárba. Vadludakat láttam. Gyerekkoromat idézték. Jó volt. Már szerdán feltöltöttem, amit kellett, de csütörtökön írtak, hogy lehetőleg szerdán töltsük fel a dolgokat. Ha tudom, hogy ez ennyire nehéz, nem mertem volna belevágni. De jó ezt íludak.jpggy, már hogy itt vagyok.

Szerző: empszi  2014.11.17. 06:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr56908553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása