20141115.jpgReggel Misiéknél ébredtem. Időben odaértünk. Hatalmas volt a para foka. Berendeztük magunknak a vizsgahelyet. Aztán jött az elnök is. Feszültségben kezdődött, de nagyon jó lett a végére. Jól ment. Elmondtam, amit akartam. Jó lett a hangulat. Nyilván megvan, mert nem volt kifogás, de hivatalosan csak december közepén közlik az eredményt. Elértük a vonatot. Zsuzsival jöttem haza. Jenciék vártak. Jöttünk haza. Etzsuzsi.jpgtünk, beszélgettünk egy kicsit, de nagyon korán lefeküdtem.

 

 

ppt.jpg

Szerző: empszi  2014.11.17. 06:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr66908567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása