20141116.jpgReggel felébredtem a szokott időben, próbáltam visszaaludni, de nem ment. Főztem ebédet. Piskótatekercset sütöttem. Valami baj van a sütővel. Minden szépen csendesen zajlott. J-ék felvették A-t Lánycsókon. Az esti hatosra mentem Kertvárosba. Talán ott jött ki rajtam a fáradtság. Jó lenne már, ha ki tudnám magam pihenni, de ehhez leeste_1.jpg kéne lazítani.

Szerző: empszi  2014.11.17. 06:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr316908575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása