Ma kellett volna menni Mohácsra, de elmaradt. Valahogy csak lesz ezzel a munkával. Egyre jobban zavar. Már csak a Felsőbb Erőben bízhatok, hogy ez valahogy rendeződjön. De benne bízhatok. és igyekszem is bízni. Bí20141127.jpgzom is. Megint olyan lefagyott állapotban vagyok. Az ad reményt ebben a helyzetben, hogy ezek a nehézségek bennem vannak, és ezért tudok is tenni ellenük. Én vagyok az egyetlen ember, akin változtatni tudok. Csak egy kicsit bele vagyok fáradva. Szeretnék egy kicsit biztonságban, nyugalomban megpihenni. De egyébként meg ez is belőlem fakad, hogy nem érzem jónak a helyzetemet. Sokan nagyon sokat megadnánk, hogy ilyen helyzetben lehessenek. Valamit kell kezdenem ezzel a rossz érzésemmel. De nyilván napelemmel működik ez. Nem könnyű nekem ez a sok sötét.

Úgy meg a szokásos csütörtök volt. Délutánig bent maradtam, de nem kiskerteztünk. Aztán Misleny.

 

 

Szerző: empszi  2014.11.29. 06:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr996942025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása