20150110.jpgFelébredtem az éjszaka közepén, és órákig próbáltam magamban elrendezni az előző napot.Eldöntöttem, hogy nem hagyom szó nélkül. Nagyon felhúztam magam, nem kevesebbet és zaklatottabban mondtam el,amit akartam. De azért többen megköszönték. Az is haszna volt, hogy nem volt bennem akkora feszültség, lazábban tudtam venni a dolgokat. De még mindig nem vagyok vele tisztában, hogy mi lenne a leghasznosabb megoldás a továbbiakra nézve. Amikor hazaértem még főztem,másra már nem maradt erőm.

Szerző: empszi  2015.01.14. 03:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr967072537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása