20150121.jpgAzt hiszem, eljutottam a mélypontra tegnap este. El is aludtam úgy még nyolc előtt, hogy a kukát is elfelejtettem kivinni, de az sem jutott eszembe, hogy Pál Feri lesz. Ez volt az első szerdám ebben a félévben. Elolvastam a Tüskevárt. Nem restellem, de sírtam rajta. Visszahozta a gyerekkoromat, az otthont. Mintha ez mosott volna meg egy kicsit. Lehet, hogy Fekete Istvánt fogok olvasni mostanában? Valamit tennem kell, hogy kimásszak ebből a gödörből. Az idő is teljesen szürke volt egész nap. Misi írt rám. Velem témáztuk a kacsanyulat. :)

Szerző: empszi  2015.01.21. 17:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr557095195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása