Az igaz, hogy elfel20150122.jpgejtettem elmenni a múltkor a fodrászhoz, de az erre születő reakciók rezgették a lécet. Még át kell gondolnom, hogy mi ennek a helyzetnek az üzenete, a hozadéka számomra. Nyilván ennek is van. Meg az a kérdés, hogy mi a hasznos az előtérben. Aztán meg az emlékeket idézgettük tizenhat éves koromból. Hát az elég régen volt. Éppen negyven éve. Huh, hát az azért elég sok.

Aztán B. M-val találkoztam a Széchenyi téren. Egy kicsit elbeszélgettünk a mestertanárság útvesztőiről.

Az automata nem kért pénzt. No, ez is érdekes volt. Aztán mentem a tejért, meg a Spárba. Megint nagyon elfáradtam. El is aludtam megint nagyon korán.

Szerző: empszi  2015.01.23. 17:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr17102047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása