20150805.jpgŐszintén megvallva, nincs nagy kedvem megcsinálni a napi bejegyzéseket. Talán azért is maradtam már el velük annyira az utóbbi időben. Viszont mégis szükségét érzem, hogy leírjak pár szót, legyen egy-egy kép, hogy ne folyjon ki az idő a kezem közül, mint valami maroknyi száraz homok.

A reggel a szokásos rituálé szerint telt. Aztán kértem időpontot Anyának, beszéltem J-vel. Majd mentem J-kához. Nem kezdtünk időben. Elmentem előtte még kávéért is. Aztán vettem egy ventilátort. Ettem stanglit és sütit - előtte. Mentem Mislenybe. Vásároltunk. Főztem, vasaltam. Holnap megyünk.

 

Szerző: empszi  2015.08.05. 21:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr997684460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása