20150809.jpgReggel időben keltem, de magamtól ébredtem. Egész délelőtt főztem. Editkétől tanul sajtos húsgolyót csináltam, cukkinis köretet, sültpaprika-salátát, borotai túróst, persze vasárnapi levest. Sikerült szépen kényelmesen mindent megcsinálni, és még enni is nyugodtan tudtam. Brigitől kértem egy muffinsütőt, hogy legyen kettő a két adag húshoz. Misiék korán elmentek, aztán pihentem egy kicsit. Kertvárosba akartunk misére menni 6-ra, s csak ott derült ki, hogy nincs ma mise. Valami rossz érzés, szorongás volt bennem, de igyekeztem megérteni magam. Aztán "megjavítottam" Anya tévéjét. Úgy vagyok ezekkel a digitális eszközökkel, hogy nincs elég türelmem kitanulmányozni a működésüket.

Szerző: empszi  2015.08.09. 21:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr317694622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása