Reggel mentem M-hoz. Megnéztem a szappankáit meg a szép szekrényt is. Aztán együtt mentünk a püspökségre. A titkárnő kicsit meglepett, de aztán következett egy kellemes, gyümölcsözőnek ígérkező beszélgetés. Megnézegettük az új épületrészeket kívülről. Vettem egy nagy dinnyét. Ennek örömére dinnyenapot tartottam. Igyekeztem megfogalmazni a levelet, de Janika már három előtt megérkezett. Mikor elment már nem sok időm volt, mert ötre mentem Gabihoz. Fél nyolckor értem haza. Aztán is a levéllel foglalkoztam. Hát nem egyszerű ez. Még vége sincs a nyárnak, de már kezd besűrűsödni a program. Fb-on irkáltam I-val. Műteni kell az apját.

20150811.jpg

Szerző: empszi  2015.08.11. 22:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr77699902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása