20150819.jpgReggel Julikához mentem, késett. Aztán azt mondta, hogy legyek türelmes, minden értem történik. Ezt jól megjegyeztem, és gyorsan hasznosítottam is. A parkolójegyet elfelejtettem kivenni a gépből. Majdnem háromezer forintomba került, de a végén mégis megtaláltam. A gép tetejére tette valaki. Közben mondogattam, hogy értem van. És tényleg. Annyira el voltam bambulva. hogy ez a kis para nyilván szükséges volt a biztonságos közlekedéshez. Délre értem haza. Gyorsan megcsináltam az ebédet. Ferencék jó későn értek, és fáradtak voltak. Aztán mentünk a pályára. Utána a lovak itt maradtak, őket meg hazavittük.

Szerző: empszi  2015.08.19. 23:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr567720026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása