20150821.jpgSzép lassan gyógyulok, de azért vannak még apróbb zavarok. Mint pl. tegnap megint elfelejtettem feltenni a bejegyzést. Megint összecsúszott bennem az idő. Talán az zavar meg, hogy 19-én volt a bemutató, s nem 20-án. Tegnap reggel jött J. Fényképezte a lovacskákat. S. megcsinálta a fordítást, én meg színeztem, ahol kellett. Cukkinifőzeléket és rántott cukkinit készítettem ebédre. Délután lazítás volt.

Szerző: empszi  2015.08.22. 07:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr37724948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása