20150823.jpgReggel Szilaj bement a szénához. Aggódtam, hogy fog kijönni, de ez neki nem jelentett problémát. Szokás szerint Mislenybe mentünk misére. Ebédre kacsát sütöttem, mellé fokhagymás káposztát. Meg kacsaraguleves volt. Vasaltam egy rakás inget, Anyánál takarítottam. Este megrendeltem a jegyet Pál Ferire. Életem első önálló internetes vásárlása volt.

Szerző: empszi  2015.08.23. 21:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr647729030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása