20150824.jpgMa mindenki pörgött, mint a trágyaszóró. Nem is tudom összeszámolni, hogy hány emberrel beszéltem telefonon, s irkáltam is néhánnyal. Talán egész nyáron nem kommunikáltam annyit, mint ma. Valami ésszerű megoldást kell találnom elhavazás ellen. Csak annyit, amennyit érdemes...., no, ezt kéne megtalálni.

Egyébként meg a lovak előre jöttek. Vettünk lakatot, láncot. Meg a Spárban is voltunk. Egy új kolléganő is van. Nem igazán tudtam ma tartani a terveimet.

(G helyett egész héten J. jön. RA-val beszéltem némettanár ügyben, Jka hármast kapott a pótvizsgán, B és R leadták órarendigényünket, a jövőheti brigádnak szabad a pálya, kértem időpontot,  B-nek kinyomtattam a cv-jét, B-vel beszéltem névnapja alkalmából. Misivel, Szildivel is irkáltam és BJ-val bicikli ügyben, utaltam, E-ke bediktálta a számlaadatokat....

Szerző: empszi  2015.08.24. 21:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr867731622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása