20150828.jpgReggel megcsináltam a fasírtot a borsófőzelékkel. Elrendeztem a lovacskáimat. Fergeteget egyre jobban szeretem. Szilajt is, de valahogy Fergeteg más. Az iskolában folytatódott a pakolás, órarendezés. Megint olyan távolinak tűnik a nap eleje. Voltam a hentesnél, aztán mentem Mislenybe. A Spár után jöttünk haza. Kicsit rendeztem a szénát. Aztán lefeküdtem, mert hihetetlenül fáradtnak éreztem magam. Nagyon meleg volt. Este megcsináltam a húst holnapra, reggel csak a nokedlit kell, meg a rétest. Reggel megyünk.

Szerző: empszi  2015.08.28. 21:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr347742010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása