20150902.jpgReggel bementem, hogy R-vel beszéljek. Aztán szerveztem az önértékelési csoportot. Most már érzem, hogy teljes képtelenség, hogy egy ember mindazt megcsinálja rendesen, ami ebben a tanévben rám vár. Ez eszelős elvárássor. Nem tudom, hogy ezt ki tudná megcsinálni jól. Most már nagyon várom a pénteket. Akkor megyek J-kához. Nagyon hiányzik az e heti alkalom. A múlt héten már három napig jól voltam. Arra jöttem rá, hogy nyilván sokkal több erőm marad, ha az izmaim nem lesznek állandóan befeszülve.

Ebédre a maradék nokedliból csináltam spenótos nokedlit. Nagyon jó lett. Máskor is fogok csinálni.

BJ. jött megnézni a biciklimet. Két belsőt, egy külsőt és egy láncot kell venni.

Délután mentem a patikába, aztán jöttünk haza.A tanmenetekkel foglalkoztam. 11 van ebben az évben. Kitaláltam, hogy mindegyik laphoz celluxszal hozzáragasztok egy-egy másikat, s arra írom a reflexióban.

Szerző: empszi  2015.09.02. 20:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr857756630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása