20150903.jpgReggel rakott krumplit csináltam. Én gyümölcsnapot tartottam ma. Nincs első órám, elmentem a zöldségesbe és a henteshez. Aztán a hatodik óra után jöttem haza. A másodikosok cukik voltak. Lefeküdtem egy kicsit. Aztán mentem a városba. Vettem egy szandált meg még ezt-azt. A Spárban is voltunk. Durván elfáradtam. Érik a füge.

Szerző: empszi  2015.09.03. 21:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr747759168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása