20150904.jpgNégy órám volt, Gyors ebédet csináltam - húsnapit. Egy kis lecsós szűzérmét. Aztán aludtam. Még álmodtam is. A főiskolás csoporttársaimmal lett volna találkozóm, vonaton mentünk, a fejemen nyomtak valami alkupunktúrás pontot. De aztán felébredtem. Mentem J-kához. Már nagyon vártam. Kétszer is láttam a demonstrálókat, de nem akadályozták az utam. Hát..., érdemes lenne már lassan visszatérnie minél több embernek a "normális" gondolkodásra. Van a természetnek egy felismerhető rendje. Ha az ember lemond arról a vágyáról, hogy isten legyen, akkor ezt könnyebb lenne felismerni. Lehet Istent játszani, csak nem érdemes. nagyon szánalmas lesz, aki ezen erőlködik. Nem hasznos azon erőlködni, hogy "rendet" találjunk fel, Csak meg kéne találni....

S Szekszárdon volt. 

Szerző: empszi  2015.09.05. 06:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr607761370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása