20150907.jpgMa van hét órám úgy, hogy a nyolcadikban fejezem be. Ebédszünet nincs. Egyébként ma gyümölcsnapom volt. A lyukasórában hazahoztam a kenyeret, meg nyomtattam. Órák után mentem Mislenybe majd haza, aztán Uránba Zs.-hoz. Reggel nagyon sok fecskét láttam, gyülekeztek a villanydróton. Délután pedig észrevettem, hogy nyílik a hajnalka, Kicsit kóvályogtam Uránban, de végül odataláltam. Befelé gyönyörű idő volt, valószínűtlen felhőkkel.

Szerző: empszi  2015.09.07. 21:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr707768504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása