20150909.jpgMost, hogy elkezdtem a bloggal foglalkozni, jutott eszembe, hogy ma van a műtétem évfordulója. Nyolc éve! Ez a szeptember olyan újjászületős hónap. Ez tulajdonképpen jó hír, hogy már gondolkoznom kellett, hogy tényleg ma van-e az évforduló. 2007.09.09.

Tegnap este eléggé rosszul voltam, s még éjjel sem volt az igazi. Sőt reggel sem. Viszont nem keltem ötkor, csak negyed nyolckor. Aztán egész délelőtt az önértékeléssel foglalkoztam. Kettő után jött R. Utána Mislenybe mentem. Azóta csak elszállt az idő.

Szerző: empszi  2015.09.09. 20:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr527773740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása