20151013.jpgMajd teszek fel képet is, de most legalább szöveget írok. Keddenként vagyok ügyeletes. Van, amikor önértékelünk, de ez nem az a kedd volt. Fél háromra mentem fodrászhoz. Aztán turiba. Vettem pár munkába járós cuccot. A cipészkellék boltban is voltam, de rendes bokszot ott sem lehet kapni. Ötre mentem Julikához. Az alsó parkolóban álltam meg. Eszembe se jutott, hogy már sötét lesz, mire végzek, arra meg végképp nem, hogy ott még világítás sincs. Csak az őrangyalom figyelmességének tudom be, hogy szóba került, hogy hazaviszem, így nem egyedül mentem le a sötétbe. Sőt, ahogy beszélgettünk, el is terelődött a figyelmem a körülménykeről. Csak később gondoltam bele, hogy milyen nagyon jó, hogy nem egyedül kellett az autóhoz mennem. Egyébként még az eső is esett, sőt egyre jobban. Pellérd felé mentem, s az autópálya végén mentem fel a 60-as ra. Volt két olyan másodpercem, amikor azt gondoltam, hogy rossz irányba mentem fel. Még soha nem hajottam fel ott, és nagyon furcsa volt. De azért minden rendben volt. 

Szerző: empszi  2015.10.14. 19:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr677968864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása