20151016.jpgDélelőtt a nyolcadiknak felvetettem, hogy csinálhatnánk sulitévét. Heti 10 perc a folyosói tévében. No, kíváncsi vagyok. Ezek az ötleteim nem támogatják a tanfelügyeleti elvárásokat. Vagy fordítva. A hatodikkal is elment az idő a beszélgetésre. Az ötödikkel pedig a műsorra készültünk. A hetedikesek a kiselőadásaikat kezdték el bemutatni, de nem értünk a végére. Délután jött a gázóra-leolvasó. Este bekapcsolódtam Csaba testvér online kilencedébe. Igyekszem megtalálni az utat a felépüléshez.

Vettem Oreo kekszet, mert egyre többször jön velem szembe, s még nem kóstoltam. Hát..., nem tudom..., nem rossz, de nem ez a jó. De azért legalább valami újat próbáltam ma.

Szerző: empszi  2015.10.16. 20:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr797974731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása