20151126_2.jpgReggelre havas volt a táj.Ez a nap elég nehéz volt. J-val kiéleződött  a helyzet. Egy kis gyakorlat az elmélethez. Annyira elfáradtam, hogy nem tudtam elindulni haza. A lyukas órában is csináltam a pénteki dolgokat. Feladatlapot, kérdőívet.  Előtte tette O. a megjegyzését arról, hogy azt érzi rajtam, hogy nem vagyok önmagam. Pihentem egy kicsit, aztán mentem Mislenybe. Este elkészültem az elődadással.

Szerző: empszi  2015.11.28. 21:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr48123400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása