20151129.jpg

Hosszú idő óta először tudtam egy kicsit lazítani. Azt, hogy jobban vagyok, az is jelzi, hogy írtam a főzősbe. Igaz, hogy csak egy nagyon egyszerű karfiolsalátát, de azért tettem be, mert az nagyon jó érzés volt, hogy volt kedvem ehhez. Délután a Magyar Konyhát olvastam. Ez is régen történt meg. Az utóbbi néhány számot csak átlapoztam. És most vettem kézbe a novemberi számot, pedig mindjárt december. Egyébként nem volt sok történés ma. Reggel mise, aztán főzés, ebéd, alvás, olvasás, adventi gyertyagyújtás, hajvágás. Reggel korán akarok kelni.

Szerző: empszi  2015.11.29. 20:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr528125830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása