20160129.jpgKiégni nemcsak a futószalag mellett lehet... - mondja Pál Feri. Most ezt hallgatom. Néha jobban vagyok. Ma éppen nagyon szép idő volt, csak nem gyalog mentem. Helyettesítettem is. Az orvossal telefonon beszéltem. Jók lettek a laboreredmények. Érzem, hogy ha én jobban vagyok, akkor az egész rendszer jobban vagy. Tehát elég nagy felelősség az, hogy jobban legyek. Megszületett B. unokája. Kicsit korábban, de hála Istennek rendben. L és A voltak B-val a szülőszobán. Néztem az OH honlapját, de még fenn van a tanfelügyeleti kiírásom.

Szerző: empszi  2016.01.29. 23:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1008331272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása